13 mei 2007

Moe/voldaan

Op de trein richting Gent vandaag had ik moeite om mijn ogen open te houden. Dat was niet van de pintjes die we ine en gezellige sfeer opgesoupeerd hebben na de opkuis, maar omdat in die trein alles van me afvloeide. Vier dagen lang onder positieve stress gestaan, waarvan de eerste 2 dagen erg lastig waren, maar de volgende 2 één grote voldoening.

Het was enorm plezant om met de hele klas zo'n drive te krijgen en ondanks alle kleine mankementjes toch een vlotte stroom van rondleidingen konden krijgen. Ik heb gelachen, en ook es gevloekt. Ben soms es een beetje prikkelbaar geweest toen dingen fout liepen of leken te lopen, maar kreeg dan ook een extra rush van adrenaline toen alles wél in zijn plooi viel.

En dan was er vooral de sfeer. De klas haakte in elkaar als een hooptandwielen en eens ze begonnen te draaien was er geen houden meer aan. Dat het dan soms es mank loopt is uiteindelijk niet meer dan normaal. Ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat deze workshop zoveel plezier zou opleveren.

Moe dus, maar énorm voldaan. Bedankt, iedereen, niet in het minst de Zigeuners, maar uiteraard ook alle andere klasgenoten, de docenten en uiteraard de enthousiaste bezoekers...

Geen opmerkingen: