11 mei 2007

Regiegewijze info!

Hey allerliefste en (vooral) schoonste Ritszigeuners!

Hier nog wat regiegewijze info...

Vanmiddag hebben Simon en ik wat research naar "12 horses" en Jannis Kounellis gedaan en dan ben ik in het productiekantoortje aan de slag gegaan... wat geresulteerd heeft in het opstellen ener draaiboek en van dat draaiboek kunnen jullie morgenvroeg allen een kopietje bij me verkrijgen. Stap voor stap komt de door ons allen erg geliefde droge, bevreemdende sfeer hier ruimschoots aan bod.

De PowerPoint lijkt me dik, dik OK, de setting ook, enkel moeten we morgenvroeg nog wat aan setdressing doen. Wat meer "gemmiddelde-Vlaamse-Huiskamer-feeling" De oranjefilter is in extremis nog gefixt, enkel de boxen mogen we zeker niet vergeten te vragen!! Morgenvroeg eerste werk, na het hartelijk begroeten en zoenen...

Voor een aantal van de voorstellingen, waaronder de eerste (10h) heb ik Lorenzo en Vicent van Radio gecontacteerd en zij hebben mij net hun zege gegeven. Ook de mensen van assistentie (2) hebben bevestigd bij Simon.

Hierbij de taakverdeling, HOE we morgenvroeg starten, daarna kan er onderling doorgeschoven worden indien wenselijk:

Presentatie Lorenzo
Cam 1 Nick
Cam 2 Miriam
Video Tape Operator (VTO) Maurits
Opnameleiding iemand van ass.
Extra (bij regie/camera) Wouter
Regie Jens

Slaap zeer zacht!! en breek morgen wat benen...



1 opmerking:

Wouter zei

achtergrondprokectie staat ook op DVD. Het is niet perfect (was onmogelijk omdat het uit de hand was gefilmd) en zo om de 20 seconden lijkt de camera ffkes in te zakken, maar ik denk wel dat het werkt; De band gaat zo'n 6 minuten door, maar ik denk dat dat lang genoeg is...