10 maart 2007

Deviant Art

Een heel interessante users feed site voor kunstenaars van alle slag. Iedereen kan er eigen kunst (van literatuur, over fotografie tot animatie) op posten en de reacties van de grote en gezellige community afwachten. Doordat iedereen een eigen pagina en makkelijke link heeft, heeft het trouwens iets weg van een blog. Tussen de vele amateurs zitten ook een aantal echte artiesten (naar mijn gevoel vooral op gebied van fotografie) die de moeite waard zijn om te volgen. Dankzij een handig systeem van favourites en watch-functies komen die betere werken automatisch makkelijker op de frontpage onder de rubrieken popular en daily deviations.

Deviant Art is in mijn ogen een mooie inspiratiebron indien we users feed op ons kunstkanaal willen creëren.

PS: ik ken drie animatiestudenten met een eigen pagina:

Steven (3de bach)
Nele (1e Bach)
Thia (1e Bach)

2 opmerkingen:

Marc Lybaert zei

deviant is mij niet onbekend.
wel leuk dat er ritsers tussenstaan
Rits animatie heeft trouwen een blog maar ik moet adres nog even terug opzoeken

Wouter zei

www.ritsanimation.be.tt

Ik zal een onderdeeltje in de rechtersidebar maken voor websites en blogs van andere afdelingen